Tuesday, July 28, 2009

29 Julai 2009 <-- first date buat blog..




friend

ermm..arini aku create my own blog..ni inspirasi dari maizatul..one of my friend..............kwn sekolah menengah..lama x jumpa dia since dr sekolah..ni pun jumpa balik dari cari.com nyer forum..kat bahagian melaka..siap pm lagik..itu pun aku mentioned aku dr sekolah yg sama dgn nyer...br lah kami berym etc...thanks mai..

anak
arini gak aku teringatkan anak aku...pagi ni zikri begitu ceria..ye lah tido lena..pastu nyusu pun puas...bgn tido jer trs senyum dah tu berckp bahasa dia....seronok sgt kami berdua..sambil siap2 nak gi keje kami melayan dia...ye lah smlm x dpt nak mesra sgt dgn dia..smlm gila lagik rindunyer...rindu sgt..pas balik amik adik ipar trs aku aku balik umah jemput anak aku..dia jaga...selalu amik dia tido jer..tu yg buat aku rindukan dia..hubby layan dia bwk jenjalan..sampai lah dia tertido..pastu kami merindui dia lagi walaupun dia dah kat umah!!..ye lah tido ..x leh nak memain dgn dia...then bila dia bgn suddently dia menjerit kuat ...ngigau agaknye..terkejut sume org kat umah...aku pun menggelupur lah...mendapatkan dia...hubby yg tido kan dia balik...

hubby
my hubby plk kene settlekan keje dia ....cian dia..mcm2 dia buat utk mencari rezeki..tp alhamdulillah berbaloi usaha dia..i love u hubby...sayang sangat kat abg..ermm..zikri lbh rapat dgn ayah dia..nak tidokan pun ayah dia gak..asalkan ade bau ayah dia br lah dia tido nyenyak...ayah dia berckp dia pun rancak berckp gak..mmg rapat sgt..dgn aku jer dia x berapa sgt..cuma utk menyusu..

No comments:

Post a Comment