Monday, August 3, 2009

smlm

ketegangan..

sian hubby..dia stress lately..ye lah something came up....nak wat camner....bwk2 lah bersabar hubby..

ptg smlm amik zikri..dia tgh tido..tido lagik....tp asalkan msk dlm kete jer dia mesti terjaga..sabo je lah..kak linda kata dia dah pandai minum botol..masuk jer trs hisap puting botol..dah x tolak² lagik dah...pastu aku drive balik umah..dia tgk² keliling..sampai umah aku tgk dia masih lagik tgk keliling..mungkin dia tgk umah lain agaknyer...td umah lain ni umah lain..(aku tlg translatekan lah..eheks)...aku ngadap tb dgn dia..tgk cite aqso dan medina..layan jerk..kul 6 hubby sampai umah..aku trs bwk dia jumpa ayahnyer...nampak ayah dia trs kerut kening..ye lah hubby x tanggalkan helmet mungkin bg dia pelik sikit..hahaha...ku lihat hubby tersenyum tgk anaknya di pintu menunggu dia...ye lah aku nak ceriakan hubby..aku tau hubby akan tersenyum bila bersama zikri....hubby lapar...dia nak mkn..aku nak masakkan tp lmbt..hubby gi masak telur mkn dgn roti...aku melayan zikri utk tidokan dia..sbb dia dah terpisat² matanyer nak tido..

mlm...

mlm td aku ckp kat hubby after solat maghrib...kak lina urut msg tanya mcm mana dgn projek...hubby kata mlm ni kt gi umah dia lagipun hubby nak urut..so yayang leh lah discuss dgn kak lina..ermm..aku lupa aku digelar yayang since aku bercinta dgn hubby...yayang adalah aku..aku gelar diri aku yayang..sbb hubby yg menamakan yayang utk aku..ok dah dah dah..berbalik pada cite td..sampai umah kak lina, dia sambut zikri dulu..dia cium dan gomol dia..aku hanya mampu tgk jer anak ku digomol oleh kak lina..sian zikri..kerimasan dia..pastu bermula lah topik projek kitorang..actually kak lina ni ade buat kraftgn dr kertas surat kabar..nanti aku masukkan gambar..mmg cantik dan pelbagai..dia nak aku advertisekan kat internet..lagipun diorang nak carik duit utk raya nanti.. sambil tu hubby ngurut dgn suami kak lina dlm bilik..sambil tu jgk aku tidokan zikri..sbb dia dah ngaruk semacam..ye lah mengamuk nak tido...ptg td tido kjp jer...kul 10 kami pun balik...aku drive..hubby pegang zikri..sbb zikri dah tido...sampai umah hubby tidokan zikri lagik..sbb masa kuar kete tu dia terjaga..tu yg hubby tidokan dia balik..dan aku pun pas basuh kaki trs tido sebelah zikri..hubby x tido lagik..dia nak tgk tb..tinggallah aku dan zikri dlm bilik yang sejuk..mana x sejuk buka aircond..si kecil tu kalau x pasang aircond berpeluh² kepala dia..tido pun x lena..terpaksa lah buka aircond...dah terbiasakan..nak wat camner..ermmm...arini aku citekan pasal tido jer kan..x pelah abaikan..

No comments:

Post a Comment