Saturday, August 15, 2009

lamanyer........

wajah kecerian walaupun dlm demam... pinky anakku pg tu..sbb selimut, alas tilam dr mak toknyer....



ermmm...lama sungguh aku x update blog aku ni...ye lah mana tak nyer..dengan zikri demam..meragam...nak alih bulan agaknyer...10hb ari tu dia dah 3 bulan...cpt nyer..dan anakku meningkat kebesaran nyer....dari segi tgn dan kaki..hihihi..bermuscle2...but ptg tu dia dedau mcm nak demam..oh lupa..isnin tu hubby terpaksa cuti..org jg zikri tu demam anak beranak..risau gak aku..ptg after keje bwk dia gi klinik amal..doktor tu bkn main suka berckp dgn dia..dah tu suka tgk zikri pasal bdn dia yg sihat tu.. hubby jg dia seharian dan terpaksa bwk ke opis aku utk aku menyusukan dia..guna btl x nak..sbb tekak dia x sedap gak nyer...



dah tu lak selasa aritu dia kene enjit..ptg tu dia cam dedau je..tp ok lagik lah ...aku bg ubat demam..at last mlm tu demam gak...dia meragam x ingat..aku hanya mampu berdoa dan juga biar lah sakit tu pegi kat aku jer..biar lah aku menanggung sakit tu dari anak ku......rabu tu aku bwk gi opis lagik...dia demam...sian anakku..sedih tgk dia..dgn mata kuyunyer...khamis tu aku tinggalkan kat mama linda..alhamdulillah dia ok..dan zikri pun ok gak..sihat..

any kat opis x leh nak gune tenet..ye lah nanti makan gaji buta lak org kata...hihihi...

No comments:

Post a Comment