Tuesday, October 12, 2010

Lamanyer x update blog...

Salam all, huissshh lamanyer x update blog..since zikri nak membesar ni semakin sibuk rutin harianku..ye lah melayan keletah dia yang semakin bijak tu..skrg ni dia ni pantang ajer kt buat sesuatu...cpt ajer dia belajar sesuatu...ish..nak tutup tv pun dia tau mana punat yg nak tutup..

skrg ni dia dah kurus...pembesaran kanak² lah katakan...dia skrg ni tgh petah nak bercakap...nada dia bila bercakap buat org ketawa...lagikan kami umi dan ayahnyer...

sejak dah dok rumah sendiri ni banyak yang aku belajar tentang hidup rumah tangga...seronok sgt..ye lah dah ade keluarga sendiri..kita boleh buat sesuka hati....

ok berbalik pada cite zikri, dia sekarang dan 1thn 5 bulan...hermm dah besar kan dia....tp dia ni rajin buat aku ni menjrit mcm tarzan kat umah..mana tak nyer ade jer yg dibuat sampai aku sendiri pun x leh nak kawal dia...kalau dgn ayah dia..herm tau plk dia dengar cakap..geram plk..dia dgn org lain dia sayang n cium..tp dengan umi dia x nak..yang dia tau umi dia sayangkan dia.. umi dia x leh nak sayangkan org lain...jeles...asalkan ayah dia pegang tangan umi dia trs dia tolak tgn ayah dia sambil jerit. hermm...tapi aku tau dia sayangkan aku..sbb nak tido mesti ajak aku dulu dr ayah dia..

ok..skrg ni aku nak citekan yang aku ade buat bisnes...bisnes ni mmg berbaloi dan pendapatan bulanan bagi kami utk support hidup kami sekeluarga..nak harap gaji jer mmg x cukup...hubby juga ade jgk side income dia..alhamdulillah kehidupan kami stabil dgn kewangan .... keperluan utk iki pun cukup... sbb nak belikan dia kereta bateri tu..rm600..mmg dia suka..tp tgh kumpul duit ni...next topik aku akan citekan bisnes ni dan ape yg bagus ttgnye...

tungggguuuuuuuuuu..

ciao

No comments:

Post a Comment